Teresa Smoleń, nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i terapeuta pedagogiczny w Szkole Podstawowej nr 111 w Krakowie. Trenerka w Stowarzyszeniu Cyfrowy Dialog współpracująca między innymi przy projekcie „Zaprogramuj przyszłość” a także „Amazon STEM Kindloteka”. Członkini grupy Superbelferzy MINI. Współpracuje w krakowskimi ośrodkami doskonalenia nauczycieli w zakresie wykorzystania TIK oraz wdrażania kodowania w edukacji przedszkolnej, wczesnoszkolnej i podczas zajęć terapeutycznych. Autorka publikacji PUS „Od kropki do kodu”. Zainteresowanie szkoleniowe: – wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, – wdrażanie kodowania oraz elementów programowania w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, – nowoczesna organizacja zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, – wykorzystanie TIK w kontekście wdrażania planu daltońskiego, – pierwsze kroki z planem daltońskim w edukacji wczesnoszkolnej.