Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej . Ukończyła studia podyplomowe: Terapii Pedagogicznej i Rewalidacji dzieci ze specjalnymi potrzebami, Logopedii, Psychologii Dzieci i młodzieży , Integracji Sensorycznej i Tyflopedagogiki , i Surdopedagogiki.
Uzyskała , między innymi uprawnienia Trenera Umiejętności Społecznych, Trenera Terapii Ręki, Trenera Integracji Sensorycznej oraz Specjalisty SAS , Trenera Metod Relaksacyjnych , Instruktor Masażu Metody Shantala , Trener Masażu Antykolkowego i Linii Środkowej u Niemowląt. Doradca metodyczny w Powiatowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Cieszynie, gdzie wspiera młodych nauczycieli, a także dzieli się dobrymi praktykami z nauczycielami powiatu cieszyńskiego, także na terenie kraju. Organizator wielu warsztatów i spotkań metodycznych. Nauczyciel wykładający na studiach podyplomowych. Prowadząca od 28 lat gabinet terapii pedagogicznej i logopedycznej. Sercem związana od 41 lat ze Szkołą Podstawową nr 3 im. Jana Pawła II w Skoczowie – rodzinne miasto. I tu każdego dnia Dalton, który stał się sposobem na życie. Zawsze zgodnie z założeniami Helen Parkhurst. Stale poszukująca nowych rozwiązań zgodnych z rozwojem dziecka. Oznaczona „Nauczyciel na medal” przez Marszałka Województwa Śląskiego w 2018 roku. Bardzo związana z Domem Opieki Społecznej „Feniks” w Skoczowie, organizowanie do podopiecznych spotkań integrujących z uczniami. Najbardziej bliski to świat DZIECKA i jego potrzeby. Uwielbia zajęcia doświadczalne i laboratoryjne w terenie – sojusz metod w działaniu .
Ulubiony i każdego dnia w jej przestrzeni jest Loris Malaguzzi. Nie wyobraża sobie swojej pracy edukacyjnej i terapeutycznej bez Reggio Emilia. Dyrektor Pedagogiczny Żłobka i Przedszkola u Karolci i Szkoły Podstawowej Akademia u Karolci. Jest jednocześnie emerytką (szaloną i pracującą ), trochę inaczej postrzegającą swój świat .