Fundacja Plandaltoński.pl
  • Strona główna
  • O nas
  • Współpraca
  • Wydarzenia
  • Zarząd
  • Edukatorzy
  • Certyfikacja
  • Kontakt
13 marca, 2021
Edukatorzy

Kalina Stefaniak – konsultant

Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej . Ukończyła studia podyplomowe:  Terapii Pedagogicznej i Rewalidacji dzieci ze specjalnymi potrzebami, Logopedii,  Psychologii Dzieci i młodzieży – wspieranie rozwoju oraz Integracji Sensorycznej. Uzyskała, między innymi uprawnienie  Trenera Umiejętności Społecznych, Trenera Terapii Ręki, Trenera Integracji Sensorycznej oraz Specjalisty SAS. Doradca metodyczny w Powiatowym Centrum Doskonalenia Nauczycieli  w Cieszynie, gdzie wspiera młodych nauczycieli, a także dzieli się dobrymi praktykami z nauczycielami powiatu cieszyńskiego, także na terenie kraju. Organizator wielu warsztatów i spotkań metodycznych. Nauczyciel wykładający na studiach podyplomowych. Prowadząca od 24 lat gabinet terapii pedagogicznej i logopedycznej. Sercem związana od 39 lat ze Szkołą Podstawową nr 3 im. Jana Pawła II w Skoczowie – rodzinne miasto. I tu każdego dnia Dalton, który stał się sposobem na życie. Zawsze zgodnie z założeniami Helen Parkhurst. Stale poszukująca nowych rozwiązań zgodnych z rozwojem dziecka. Oznaczona „Nauczyciel na medal” przez Marszałka Województwa Śląskiego w 2018 roku. Bardzo związana z Domem Opieki Społecznej „Feniks” w Skoczowie, organizowanie do podopiecznych spotkań integrujących z uczniami. Najbardziej bliski to świat DZIECKA i jego potrzeby. Uwielbia zajęcia doświadczalne i laboratoryjne w terenie – sojusz metod w działaniu oraz metodę Reggio Emilii.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Ostatnie wpisy

Regina Hadryś – ekspert5 stycznia, 2023
Agnieszka Maksymiuk — ekspert25 maja, 2022
Agnieszka Grusiecka  — Ekspert4 kwietnia, 2022

Kategorie

  • Edukatorzy
  • Wydarzenia

Kontakt

Fundacja Plandaltonski.pl
+48 727 588 044
fundacja@plandaltonski.pl
Fundacja Plandaltoński.pl | Copyright © 2020 all rights reserved