Nauczycielka dyplomowana wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej z 39-letnim stażem pracy. Terapeutka, edukatorka, trenerka szkoleniowa oraz konsultantka daltońska w Fundacji Plandaltoński.pl – Centrum Edukacji Daltońskiej. Od 28 lat pełni funkcję dyrektora przedszkola, w tym 18 lat Dyrektora Przedszkola Miejskiego NR 152 w Łodzi. W latach 2013-2014 członkini Rady Konsultacyjnej ds. Oświaty przy Prezydencie Miasta Łodzi. Uczestniczka konsultacji nt. jakości edukacji włączającej w Polsce, prowadzonych przez Służbę Wsparcia Reform Strukturalnych Komisji Europejskiej (SRSS) oraz Ministerstwo Edukacji Narodowej (MEN). Promotorka i orędowniczka edukacji włączającej i Planu Daltońskiego. Inicjatorka i współautorka wielu projektów edukacyjnych współfinansowanych z funduszy unijnych, w tym min.: projektu ”Statek ZEWIKA – zabawa, edukacja włączająca, integracja, kompensacja, akceptacja – projekt przedszkolnej edukacji włączającej” ( EFS), „Bilingual education: a step ahead” – projekt promujący metodę CLIL/Content and Language Integrated Learning (Erasmus +), oraz „inEDU – inclusive education model for children with migrant background in pre-schools”(ERASMUS+, Akcja 3). Autorka artykułów, wywiadów dotyczących edukacji włączającej min. dla European Agency for Special Needs and Inclusive Education, „Bliżej Przedszkola”, Kwartalnika Naukowego Edukacja(IBE), wydawnictwa FRSE. Nagradzana Nagrodami Prezydenta Miasta Łodzi i Łódzkiego Kuratora Oświaty. Odznaczona Medalem Komisji Edukacji Narodowej. W ramach ruchu innowacyjnego otrzymała tytuł Kreatora Innowacji.
